Κύριο Μενού:
ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΜΟΥ
10.2010 Προσπάθεια σε ιστιοπλοϊκά 1η.
Με την εμπειρία των προηγούμενων κατασκευών, θεώρησα ότι έγινα ... παντογνώστης.
Σκεπτόμενος ότι με τα... μηχανοκίνητα σκαφάκια ο χρόνος παιξίματος είναι περιορισμένος, αποφάσισα την κατασκευή ενός ιστιοπλοικού.
Ετσι το να κάνω ένα ιστιοπλοικό σκάφος το θεώρησα παιχνιδάκι. Επειδή από την αρχή ήθελλα ένα σκάφος παντός καιρού και όχι αγωνιστικό, το έκανα εν γνώσει μου αρκετά βαρύ, φαρδύ γιά περισσότερη σταθερότητα.
Φυσικά όλα αυτά χωρίς να έχω τις παραμικρές ιστιοπλοικές γνώσεις.
Οταν λοιπόν ολοκλήρωσα το σκάφος, τότε κατάλαβα το λάθος μου, αλλά ήταν αργά.
Πρέπει να γνωρίζετε ότι τα ιστιοπλοικά σκάφη θέλλουν ιδιαίτερη τεχνική και η φαντασία δεν φτάνει.
Οι σχέσεις σκάφους, έρματος, θέση καρένας, ιστιοφορίας κλπ, κλπ, είναι βασικές, πράγματα, που στην πρώτη μου αυτή κατασκευή απουσίαζαν και όλα έγιναν κατ΄εκτίμηση.
Μήκος σκάφους 1,00μ. πλάτος 0,36εκ. Βάρος συνολικό 14 κιλά, ιστιοφορία 0,48μ2.
Καθέλκυση 06.2011 στο Κλίμα στην Μήλο.
Η καθέλκυση έγινε το καλοκαίρι στη Μήλο και ω του θαύματος... έπλευσε έστω μετά δυσκολίας αλλά ταξίδεψε.
02.2012 Τροποποίηση
Σε αυτή την προσπάθεια θέλησα να τροποποιήσω το προηγούμενο σκάφος ώστε να διορθωθούν οι αρχικές κατασκευαστικές ατέλειες.
Το σκάφος κόπηκε στην μέση, αφαιρέθηκαν περιτά βάρη, έγινε προσθήκη στη γάστρα 20 εκ. έγινε αλλαγή στο deck, αλλαγή και θέση έρματος και φυσικά νέα ιστιοφορία. Το σκάφος ολοκληρώθηκε Φεβρουάριο 2012.
Μήκος σκάφους 1,20μ., πλάτος 0,38μ., συνολικό βάρος 9,8 κιλά και ιστιοφορία 0,56μ2.
Καθέλκυση 05.2012 στον Φλοίσβο Φαλήρου.
Η δεύτερη καθέλκυση έγινε στη μαρίνα του Φλοίσβου η πλεύση ήταν πολύ καλή και δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα.